Shanna in the USA!

Laatste dag voor vertrek.

Hello,

Vandaag was dan echt mijn laatste dagje in het koude kikkerlandje! Ik kan nog steeds niet helemaal beseffen dat ik over 9 uurtjes al in het vliegtuig richting NY zit en dan voor 10 maanden weg ben!

De afgelopen 1.5 week waren redelijk druk en er moest nog van alles geregeld en gekocht worden voor mijn vertrek, maar het is ons ( mijn moeder & mij) gelukt om alles op tijd klaar te hebben en de koffer is helemaal ingepakt :) Het was nog een heel gedoe aangezien ik een jaar vertrek en maar voor 23 kg mag meenemen maar we zitten nu rond de 21.5 dus dat hebben we toch wel netjes gedaan! ;)

Ik vlieg vandaag eerst naar NY!!! Waar ik natuurlijk super veel zin in heb, want wie wil er nou niet naar de big apple?! In NY heb ik 2 dagen introductie met mijn organisatie en daar gaan we allemaal dingen bekijken, bezoeken en natuurlijk niet te vergeten SHOPPEN! :):):). Na deze 2 dagen in NY vlieg ik, waarschijnlijk in mijn eentje. door naar Florida, Panama city beach, met nog een overstap in Atlanta, Georgia.

Verder heb ik de afgelopen 3 weken ook al veel afscheid moeten nemen van veel vrienden en familie. Wat natuurlijk nooit leuk is maar het hoort erbij. Ik ga ze allemaal wel heeeeel erg missen maar gelukkig bestaat er zoiets als skype en whatsapp!

Dit is dus mijn laatste verhaaltje die ik schrijf vanuit Nederland en ik zal zo snel mogelijk weer wat van me laten horen in THE USA!

Liefs

Reacties

Reacties

Inge

Hi Shanna, een hele goeie reis toegewenst en enjoy NY, it is a site to see

Marieke Wijnstra

Hey Shanna,

Ik wens je een hele fijne tijd in Amerika!! Geniet ervan en veel succes!!

Groetjes,
Marieke Wijnstra
(werkzaam bij Droogers;))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active