Shanna in the USA!

GESLAAAAAAAAAGD. :)

Hallo,

Afgelopen woensdag heb ik dan eindelijk het goeie nieuwe gehoord. IK BEN GESLAAGD! Na 5 lange zware jaren (lol) ben ik dan nu eigenlijk geslaagd en kan het high school avontuur echt beginnen :)

Donderdag avond was de diploma uitreiking en mocht ik met trots mijn krabbeltje onder mijn diploma neerzetten. Natuurlijk ga ik het lauwers college misschien wel ergens een heel klein beetje missen (de gezellige tussenuren met vrienden etc) maar verder ben ik blij dat het allemaal voorbij is en dat ik met een nieuwe school mag gaan beginnen (NHTV in Breda). Maar eerst nog een jaar er tussen uit naar Amerika.

Ik begin nu pas echt te beseffen dat ik over 6 weekje ongeveer al in Amerika zit en iedereen dan voor 10/11 maanden niet kan zien, knuffelen, gezellige dingen mee kan doen en het belangrijkste natuurlijk dat ik niet meer kan stappen haha. drama. Maar ik krijg er natuurlijk ook heel veeeel voor terug, hoop ik.

Ik begin het nu dus wel een beetje spannend en eng te vinden maar heb er nog steeds super veel zin in en ik kan niet wachten om te vertrekken!

Liefs

Shanna

Reacties

Reacties

Elske

Hoi lieve Shanna,
Heel veel succes met de voorbereidingen op je reis en verblijf in Amerika! Gaat vast een geweldige ervaring worden.
Liefs Elske

Suzanne

Heei Shanna,
Ik ga over een paar jaar ook naar High school in de U.S (ben nu 12) .
Heb jij nog tips?
Xx Suzanne

Sjoukje

Ha die Shanna...... nou is het dan bijna zover he?
Meid we wensen jouw ontzettend veel plezier in Amerika.
Een jaar, als je het zo zegt denk ik wow......wat een poos
Daarom zullen er ook heus momenten zijn dat je wilt dat het voorbij is, maar ik denk dat je het niet zou willen hebben missen als je na een jaar terug komt.
Laat ons maar snel wat zien d.m.v foto's en verhalen(als je er tijd voor hebt) Wij blijven jouw in ieder geval volgen. Zet'm op meiske dikke kus van ons en Goeie reis a.s. woensdag. Sjoukje ,Age thea en fokko

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active