Shanna in the USA!

GASTGEZIN!

Hello,

Afgelopen maandag ben ik al gebeld door mijn organisatie dat ze een gastgezin voor mij hebben gevonden!!!! jeeeeeeej.

Ik ben geplaats in panama city beach in Florida het ligt aan de golf van mexico, dus ik zit vanaf augustus 10 maanden in een heerlijk tropisch weertje! Ik ben geplaats bij de familie Wenzel, mijn hostmom heet Faye en mijn host dad Michael but we call him Mike, en ze hebben een dochter Anneke van 16, hartstikke leuk dus! :D Ik heb al even met ze gemaild en het lijken me hele aardige mensen! ze mailden ook dat er genoeg mensen waren die het geweldig zouden vind om mij surfen te leren, aangezien ik surfen al jaren wil leren!!! AWESOME. haha. Verder komen de opa en oma van Anneke, de ouders van Faye, hier uit Nederland.

Het is best wel snel gegaan mijn plaatsing, aangezien ze vorige week mailden dat het wel 3 maand kon duren, maaar dat is alleen maar beter want nu hoef ik niet meer zo inspanning te zitten waar ik terecht kom. Al blijft het natuurlijk wel spannend! (:

Liefssss

Reacties

Reacties

Ingrid Droogers

Ik ben heel blij voor jouw dat je geplaatst bent en dat nog wel in FLORIDA bij de Fam. Wenzel...Ik hoop dat je daar een heel mooi jaar gaat krijgen...en dat je je gauw thuis gaat voelen bij het gastgezin en samen met Anneke en hele fijne tijd op school en daar buiten gaat beleven!!! Ik ga jouw zeker heeeel erg MISSEN maar wens je een superrrr jaar toe...Dikke tut xxx

Irene

Wauw Florida, leuk chick!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active