Shanna in the USA!

Acceptatie !!

Helloo,

Eindelijk is dan vorige week mijn gigantisch groot aanmeldingspakket opgestuurd naar Amerika. Vanaf toen was het wachten op mijn acceptatie en dat kon nog wel een paar weekjes duren. Totdat ik maandag al een mail kreeg dat ik GEACCEPTEERD BEN VOOR HET HIGH SCHOOL PROGRAMMA IN AMERIKA!!! Ik ben geplaatst in de regio Western ( Californië, Nevada, Utah, Idoha en Colorado) en Ayusa (De partnerorganisatie in Amerika) zoekt nu een gastgezin voor mij in die regio. Dit kan gemiddeld 3 maanden duren dus het is nog even spannend waar ik precies terecht kom. Toen ik dit nieuws las op mijn mail heb ik op school even lekker staan gillen en een dansje gedaan in de kantine natuurlijk. (: haha

Verder heb ik mijn 1e 2 hepatitus B prikken al gehad en moet ik in juni?? geloof ik voor de 3e prik. Ook moet ik nog een tbc test afleggen!

Nu is het alleen nog wachten in welk gastgezin ik word geplaatst, wat natuurlijk wel het spannendste van alles is! Maar ik heb er zin in en kan bijna niet meer wachten om te vertrekken (:

liefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active