Shanna in the USA!

Aanmeldingspakket & interview.

Helloo,

Zoals jullie wel weten ga ik in Augustus 10 maanden naar Amerika!! Maar voor dat ik vertrek moet er nog heel veel geregeld worden.

Voor de kerstvakantie kreeg ik mijn gigantische aanmeldingpakket binnen, wat heel veel werkt kostte maar het is nu dan eingelijk af en word vandaag opgestuurd naar de organisatie Travel Active! Dan word het geloof ik over 2 weken opgestuurd naar Amerika en dan hoop ik zo snel mogelijk bericht te krijgen waar ik word geplaatst!

Vorige week zaterdag ben ik met mijn ouders naar Arnhem geweest, waar ik een ohzoooo moeilijke luistertoets moest maken (als we die toetsen op school zouden krijgen haalde iedereen een 10) en een lees toets de leestoets was bij de laatste 20 vragen toch nog wel lastig maar ik heb mezelf er geloof ik goed door heen gesleept ! Tussen de lees en luister toets door had ik ook nog een interview. Ik werd geinterviewt door een meisje die zelf 2 jaar geleden ook als exchange student naar Amerika is geweest, dat was dus ook heel gezellig want zij kon mij ook haar ervaringen vertellen etc. Het interview werd helemaal in het engels gevoerd en ik moest veel dingen over mij zelf vertellen, bijvoorbeeld wat mijn slechte eigenschappen zijn en mijn goede eigenschappen, wat ik van een gastgezin verlang etc. Ik dacht dat het interview moeilijker zou zijn en ik verwachte dat ik echt alleen maar zelf bedachte engelse woorden er uit zou krijgen, maar dat viel mee (: Mijn ouders hebben op die middag ook heel veel informatie gekregen over mijn exchange year in Amerika!

Ik ben ook 2 weken geleden voor mijn eerste hepatitis B prik geweest en over 2 weken moet ik voor de 2e en dan na een half jaar voor de laatste. Ook moet ik nog worden getest op TBC maar dat hoeft pas een paar maand van te voren, want die test geld maar voor een half jaar geloof ik.

Nu al het invullen, schrijven van brieven aan mijn toekomstige gastgezin, interview etc er op zit heb ik er nog meer zin in gekregen om te vertrekken naar AMERIKAA! (: Maar helaas moet ik nog even 6/7 maandjes wachten en nog even goed mijn best doen voor school want ik moet eerst nog even slagen!

Liefs

Shannaa

Reacties

Reacties

Ingrid Droogers

Je kan het!!! Ga zo door met leren en dan slaag je wel ;) xx

Irene

Hey shanna!
Je slaagt vast wel, je hebt nu in ieder geval een motivatie om te leren haha.
Weet je al wel in welke regio je wordt geplaatst of dat ook nog niet?
X

Lisette

Heee!
Wat leuk dat je ook naar Amerika gaat :) Je kent mij verder niet.. Ik ga van de zomer ook met TA 10 maanden naar Amerika en er is een hyves en fb voor mensen die dat ook gaan doen. Misschien wel leuk om je daar bij aan te melden!
http://usa-2012-2013.hyves.nl/

http://www.facebook.com/#!/pages/a-year-high-school-in-amerika-met-travel-active-in-20122013/301059833249321

xxx

carla

heey...zo zie je maar,waar een wil is,is een weg!!!
you can do it girl!!!.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active